Debat-arrangement med kandidaterne til Landsforeningen Autismes formandsvalg

6. jan. 2023

Deltag i et online debat-arrangement med de to kandidater, som stiller op som formand til formandsvalget til Landsforeningen Autismes repræsentantskabsmøde 2022.

I forbindelse med repræsentantskabsmødet den 29. og 30. oktober 2022, er der i år formandsvalg i Landsforeningen Autisme. Der er to kandidater til posten som formand – nuværende formand Kathe Johansen genopstiller og Brian Andersen, næstformand i Kreds Vestegnen, stiller op som formand.

Flere af foreningens frivillige kredsbestyrelsesmedlemmer har nu taget initiativ til et online debat-arrangement med de to kandidater.
Arrangementet kommer til at foregå på mandag den 17. oktober 2022 kl. 19.00-20.15.

Du kan deltage i debat-arrangementet online i linket her. Tilmelding er ikke nødvendig.

Hvis det bliver nødvendigt er her information om mødets ID og kode:

Møde-id: 315 381 541 017
Adgangskode: DkDmnE

Der vil til debatten være en moderator udefra, som ikke ellers er involveret i foreningen. Spørgsmål til kandidaterne bliver samlet i fem emneområder, som skal debatteres. De fem emneområder er:

- Retssikkerhed

- Samarbejde

- Organisation / frivillighed

- Uddannelse

- Beskæftigelse

Man kan som deltager stille spørgsmål undervejs i chatten, og vi vil forsøge at samle spørgsmålene, så vi når flest muligt.

Frem mod formandsvalget kan man desuden være med til at debattere og stille spørgsmål til kandidaterne i en formandsvalgs-Facebookgruppe, vi har oprettet. Find den her.