Familiedag d. 27. august 2022

Event dato:
26. aug. 2022 - 28. aug. 2022

Autismeforeningen Kreds Storstrøm har hermed fornøjelsen at invitere kredsens medlemmer til familiedag, der i år går til Skovtårnet ved Camp Adventure, Rønnede.
Invitationen omfatter følgende
Dato: Lørdag d. 27. august 2022 kl. 10 – 13 (man er velkommen til at blive længere).
Hvem: Kredsens medlemmer med nærmeste familie (husstanden).
Hvor: Skovtårnet, Skovtårnsvej 1, 4683 Rønnede. Se mere på www.campadventure.dk
Hvad skal der ske? Vi mødes kl. 10.00 ved hovedindgangen (ved bygningerne).
Alle deltagere får adgang til en tur i Skovtårnet, gå på opdagelse i området, hvor findes miniklatrepark, blomstermark, filmfremvisning, ild i bålstedet og selvfølgelig adgang til picnicområdet, madboderne m.m.
Ca. kl. 12.00-12.30 samles vi ved picnicområdet og spiser frokost.
Hvad koster det: 100 kr. pr. medlem inklusive nærmeste familie, samt parkering 65 kr. (pr. køretøj), i alt 165 kr. Resten af entréen betaler kredsen.
Opholds- og parkeringsbillet køber du selv på dette link https://join.campadventure.dk/tick1.php eller i receptionen, når du/I kommer.
Mad og drikke:  Du og din familie ta’r egen mad og drikke med.

Der er flere madboder ved Skovtårnet, hvor mad og drikke også kan købes.
Se mere her https://www.campadventure.dk/mad-og-drikke/

Hvordan tilmelder jeg? Klik på dette link

hvor du både tilmelder og betaler de 100 kr.

Husk, de 100 kr. dækker hele din husstand.

Bemærk: Tilmelding er bindende.

NB! Adgang til klatreparken er ikke indbefattet i kredsens arrangement. Ønsker du/din familie adgang også til denne del, kan du købe billet på Camp Adventures hjemmeside.

Tilmeldingsfrist: Fredag d. 19. august via tilmeldingslinket.

Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte Karina Ahrensbach, tlf. 22 42 70 26, hvis du har spørgsmål til familiedagens indhold. Har du spørgsmål vedrørende de fysiske forhold ved Skovtårnet/Camp Adventure, kontakter du Camp Adventure, tlf. 38 15 00 30 eller

mail info@campadventure.dk

God sommer og på gensyn d. 27. august!