Netværksgruppe

30. jun. 2020

IMG_0413

NYT! Kræver mindst to positive tilmeldinger i vores facebookgruppe inden kl. 15 på afholdelsesdagen, ellers aflyses netværksgruppemødet (bliver oplyst inden kl. 16 i facebookgruppen).

Første gang efter sommerferien bliver mandag den 7.9.20

NB: En fast struktur for selve indholdet under netværksmøderne vil blive fulgt (var oppe og vende ved generalforsamlingen, hvor der var positivt respons fra medlemmerne)

Vi mødes fast fra september hver første MANDAG i måneden kl. 19-21 i A-huset, Østergade 54, Rønne

Struktur netværksmøde

- Ordstyrer - vælges fra bestyrelsen.
- Præsentation af dagens tema: Septembertema: “Hvordan er jeres gode stunder?”
- Runde om status ift autismeproblematik for hver fremmødte (ca. 10 min pr person afhængig af antal fremmødte og behov).
- Runde med egne perspektiver (ca. 10 min pr person afhængig af antal fremmødte og behov).
- Runde med dagens tema.
- Forslag og beslutning om næste mødes tema og evt. respons på struktur.
- Afslutning med mindfulness (15 min)

Andet:

- Vi opfordrer til, at medlemmerne sætter kryds i kalenderen hver første mandag i måneden.

- Nanna står for netværksgruppen.

- Ved aflysning; adverseres dette i facebookgruppen "Kreds Bornholm, Landsforeningen Autisme"