• logo3

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2022 Kreds Bornholm Landsforeningen Autisme indkalder til ordinær generalforsamling: Torsdag d. 10. februar kl. 19. Af hensyn til det fortsat høje smittetryk ift Covid-19 afholdes årets generalforsamling on-line via Teams Den endelige dagsorden samt link til Teams udsendes ved tilmelding. Sidste frist for tilmelding: Onsdag d. 2. februar.

• logo3

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2021 Kreds Bornholm Landsforeningen Autisme indkalder til ordinær generalforsamling: Torsdag d. 4. marts kl. 19. Af hensyn til de fortsatte restriktioner ift Covid-19 afholdes årets generalforsamling online via Teams. Den endelige dagsorden samt link til Teams udsendes ved tilmelding. Sidste frist for tilmelding: Onsdag d. 3. marts kl. 12.

• IMG_1190

Vi har brug for alle, som kan give en hånd med. Vi har i det forgange år oplevet Landsforeningen i stormvejr, hvor vi har fået en ny formand, som vil noget andet end Heidi. Helt præcist hvad det indebærer, har endnu ikke vist sig. Vi er flere, som har fulgt det tæt på og været engageret – og har underskrevet mistillidsvotum online.

• Kreds Bornholm

Et super informativt, medmenneskeligt og underholdende foredrag er vel overstået. Det bliver ikke sidste gang vi inviterer Morten. Tak til alle fremmødte (ca. 50) og tak til alle for at være opmærksom på at overholde alle corona sikkerhedsforanstaltninger. Ris og ros vedr. arrangementet modtages gerne. Mail til formanden Karina Bundgaard. Billeder fra dagen kan ses i kredsens facebookgruppe.

• IMG_0413

NYT! Kræver mindst to positive tilmeldinger i vores facebookgruppe inden kl. 15 på afholdelsesdagen, ellers aflyses netværksgruppemødet. Første gang efter sommerferien bliver mandag den 7.9.20 NB: En fast struktur for selve indholdet under netværksmøderne vil blive fulgt (var oppe og vende ved generalforsamlingen, hvor der var positivt respons fra medlemmerne) Vi mødes fast fra september hver første MANDAG i måneden kl. 19-21 i A-huset, Østergade 54, Rønne

• Logo3

Referat udsendt til medlemmer via mail Se også referatet under: /om kredsen/generalforsamling og referater - NB. Link til referatet er allernederst på på denne side.