• logo3

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2022 Kreds Bornholm Landsforeningen Autisme indkalder til ordinær generalforsamling: Torsdag d. 10. februar kl. 19. Af hensyn til det fortsat høje smittetryk ift Covid-19 afholdes årets generalforsamling on-line via Teams Den endelige dagsorden samt link til Teams udsendes ved tilmelding. Sidste frist for tilmelding: Onsdag d. 2. februar.

• logo3

Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2021 Kreds Bornholm Landsforeningen Autisme indkalder til ordinær generalforsamling: Torsdag d. 4. marts kl. 19. Af hensyn til de fortsatte restriktioner ift Covid-19 afholdes årets generalforsamling online via Teams. Den endelige dagsorden samt link til Teams udsendes ved tilmelding. Sidste frist for tilmelding: Onsdag d. 3. marts kl. 12.