Støt os hver gang du tanker

17. mar. 2023

Du kan støtte vores rådgivning og arbejde - hver gang du tanker bilen. Og det koster dig ikke ekstra.

Vi har en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Autismeforeningen hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, koster det ikke dig noget, for OK betaler hele beløbet.

Vi har netop fået hele 55.217 kroner ind til foreningen fra OK. De penge kommer fra alle jer, der det seneste år har støttet os, hver gang I tanker benzin, eller gennem en el-aftale eller mobilabonnement hos OK.

Den støtte gør en stor forskel og betyder, at vi kan sikre vigtig rådgivning, mere støtte og udbredelse af viden om autisme.

Så hvis du allerede har et OK benzinkort eller overvejer at få det, kan du nemt få tilknyttet foreningen, så du kan støtte vores arbejde for alle autister og deres familier, hver gang du tanker bilen op.

Læs mere om, hvordan du kan støtte os, hver gang du tanker bilen med OK i linket her.

Vi har en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Autismeforeningen hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte vores forening – OK betaler hele beløbet.