Alle forslag er klar til Repræsentantskabsmødet 2021

22. okt. 2021

Landsforeningen Autismes repræsentantskabsmøde 2021 afholdes den 30.-31. oktober i Dalum Landbrugsskole i Odense. Følg Repræsentantskabsmødet online – tilmelding senest 29. oktober.

Landsforeningen Autismes årlige repræsentantskabsmøde afholdes i år på Dalum Landbrugsskole i Odense den 30. og 31. oktober 2021.

Mødet holdes over to dage, så der er bedre tid til at debattere og gennemgå alle indkomne forslag.

På mødet deltager flere repræsentanter fra alle kredse samt HB og sekretariatet.

Mødet kan følges af alle medlemmer online. Der er deadline for at tilmelde sig online-mødet den 29. oktober 2021. Skriv en mail til os på: kontor@autismeforening.dk – og tilmeld dig. Så modtager du et link til Repræsentantskabsmødet online.

Læs alle indkomne forslag samt HB’s indstilling til hvert forslag i linket her.

Læs en uddybning af forslag nr. 4 bilag 1 i linket her.