Landsforeningen Autismes åbningstider i sommerferien

2. jul. 2021

Sommerferien er så småt startet – det gælder også i Landsforeningen Autisme. Derfor vil der de kommende uger være ændringer i åbningstiden til vores socialrådgiver og hovedtelefon.

Sommerferien er så småt startet i Landsforeningen Autismes sekretariat, og der vil derfor være lavere bemanding den kommende tid.

Landsforeningens hovedtelefon 70 25 30 65 er åben hele sommeren igennem, men fra 5. juli til 4. august 2021 er telefontiden mellem kl. 10-12 mandag-fredag.

Man kan altid skrive en mail til os på kontor@autismeforening.dk. Der kan her i sommerferien være lidt længere svartid.

Vores socialrådgivers telefon og mail holder ferielukket i ugerne 28, 29 og 30. Resten af sommeren er der åbent som normalt.

Se socialrådgiveren telefontider og læs mere om rådgivning her.