Søren Dalgaard fejrer 25 år som frivillig i Landsforeningen Autisme

23. sep. 2021

Søren Dalgaard fra Landsforeningen Autisme kreds MidtVest kan i år fejre 25 års jubilæum som frivillig i foreningen.

25 år som frivillig i Landsforeningen Autisme!

Stort tillykke med det flotte jubilæum til Søren Dalgaard fra Kreds MidtVest, som i år har været frivillig i foreningen i 25 år. I mange af de år har han stået i spidsen som kredsformand i Kreds MidtVest og har lagt et kæmpe arbejde i lokalområdet for at skabe bedre muligheder og vilkår for børn, unge og voksne med autisme.

Jubilæet blev fejret lørdag den 11. september 2021 i Autismecenter Vest, hvor også Hernings borgmester og landsformand Kathe Johansen mødte op for at give en tale.

Vi siger mange tak for den mange års store indsats og engagement på autismeområdet og i foreningen