Få alt materialet til Landsforeningen Autismes repræsentantskabsmøde 2022 her

30. sep. 2022

Den 29.-30. oktober 2022 afholder Landsforeningen Autisme det årlige repræsentantskabsmøde på Dalum Landbrugsskole i Odense. Du kan her finde alt materialet til mødet, som også er sendt ud på mail.

Repræsentantskabsmødet er åbent for alle. Alle medlemmer af foreningen har taleret på repræsentantskabsmødet. Mødet streames online i professionel kvalitet, så deltagelse hjemmefra er mulig. Hvis man ønsker at deltage i repræsentantskabsmødet online eller fysisk skal man tilmelde sig på mail: Rep-moede@autismeforening.dk senest den 15. oktober kl. 12.

Læs om tilmelding til repræsentantskabsmødet i linket her.

Materiale:

Her er de materialer, som du iflg. foreningens vedtægter skal modtage i forbindelse med Landsforeningen Autismes repræsentantskabsmøde den 29.-30. oktober 2022.

Det drejer sig om:

Klik på teksten i hvert punkt for at åbne og hente materialet.

Den præcise tidsplan samt praktiske oplysninger om overnatning etc. sendes ud, jf. foreningens vedtægter den 18. oktober.