Landsforeningen Autismes pædagogiske telefonrådgivning er igen åben

25. feb. 2022

Fra torsdag den 3. marts er det igen muligt at ringe til den pædagogiske telefonrådgivning.

Torsdag den 3. marts 2022 sidder kompetente fagfolk fra Autismenavigator og Social Skills klar til at tage telefonen i Landsforeningen Autismes pædagogiske telefonrådgivning. Fra 10. marts tilslutter Nordbo sig til teamet, så der fra da af vil være 3 telefonnumre at ringe til.

Læs mere om den pædagogiske telefonrådgivning og find telefonnumrene i linket her.

Alle medlemmer af Landsforeningen Autisme kan benytte vores telefonrådgivning. Telefonrådgivningen er gratis, anonym og fagligt funderet.

Man kan ringe ind med vidt forskellige udfordringer. Det kan f.eks. være relateret til: Ensomhed, konflikthåndtering, søskende problematikker, job, parforhold og andet.

Ordningen løber i første omgang frem til den 30. juni 2022. Vi arbejder på at få nye midler, så vi kan videreføre ordningen.

Disclaimer: I teksten her en kommerciel virksomhed, som Landsforeningen Autisme samarbejder med omtalt. Vores samarbejdspartnere muliggør Landsforeningen Autismes arbejde for at skabe de bedst mulige vilkår for autister/mennesker med Autisme fx ved at deltage i projekter, give økonomisk støtte, stille produkter eller rabat til rådighed for vores medlemmer, annoncere i vores blad osv. At Landsforeningen Autisme har samarbejdspartnere betyder ikke at foreningen anbefaler samarbejdspartneres produkter, metoder, behandlingsformer eller andre ydelser.
Landsforeningen Autismes hovedbestyrelse vedtog d. 6. marts 2022, at dette skal klargøres, når samarbejdspartnere nævnes, således at der ikke opstår tvivl om foreningens samarbejder.