Spektrumshop giver rabat til Autismeforeningens medlemmer

25. mar. 2022

Spektrumshop.dk har valgt at støtte Landsforeningen Autisme. Spektrumshop sponsorerer nu Autismeprisen, der uddeles på SIKON og giver alle medlemmer af foreningen 10 % på deres webshop.

Fremadrettet vil medlemmer af Landsforeningen Autisme I vores nyhedsbrev Autismeposten, der udkommer den sidste torsdag I hver måned - samt I Autismebladet – kunne finde en rabatkode til spektrumshop.dk.

Hver gang koden bruges får du som medlem 10 % rabat på dit køb og Landsforeningen Autisme får en donation fra spektrumshop svarende til 5% af dit køb.
Det betyder at du støtter Landsforeningen Autisme, når du bruger din rabat!

“Vi er helt enormt glade at have spektrumshop blandt foreningens støtter. Landsforeningen Autisme var med til at starte spektrumshop I sin tid – og I dag er de en sprudlende virksomhed, der tilbyder mange produkter, vores medlemmer efterspørger” siger Kathe Johansen formand for Landsforeningen Autisme.

Rabatten udskiftes løbende og kan altid findes opdateret på siden Medlemsfordele og -tilbud

Tjek også Autismeposten og Autismebladet og find rabatkoden.

Sponsor af Autismeprisen

Hvert år på Autismeforeningens store autisme-konference SIKON uddeles Autismeprisen.

Autismeprisen er et trofæ lavet af en autistisk kunstner og 10.000 kr. til vinderen.
Og Spektrumshop har valgt at sponsorere prisen i 2022 og 2023!

Prisen går til en person eller organisation, der har gjort en særlig indsats for autisme-sagen I årets løb. Alle har kunnet nominere potentielle modtagere og Autismeforeningens hovedbestyrelse har nedsat et udvalg, der inkluderer repræsentanter fra både Autisme Ungdom og Autisme- og Aspergerforeningen, som er jury og udvælger 3 nominerede kandidater og den endelige vinder af autismeprisen.

Disclaimer: I teksten her en kommerciel virksomhed, som Landsforeningen Autisme samarbejder med omtalt. Vores samarbejdspartnere muliggør Landsforeningen Autismes arbejde for at skabe de bedst mulige vilkår for autister/mennesker med Autisme fx ved at deltage i projekter, give økonomisk støtte, stille produkter eller rabat til rådighed for vores medlemmer, annoncere i vores blad osv. At Landsforeningen Autisme har samarbejdspartnere betyder ikke at foreningen anbefaler samarbejdspartneres produkter, metoder, behandlingsformer eller andre ydelser.
Landsforeningen Autismes hovedbestyrelse vedtog d. 6. marts 2022, at dette skal klargøres, når samarbejdspartnere nævnes, således at der ikke opstår tvivl om foreningens samarbejder.