Besvar vores medlemsundersøgelse 2023

22. jun. 2023

Alle medlemmer af Autismeforeningen er velkomne til at besvare vores medlemsundersøgelse - og hjælpe os med at blive en endnu bedre forening.

I Autismeforeningen vil vi gerne vide mere om dine ønsker og behov i forbindelse med dit medlemskab hos os. Den viden vi indsamler, vil vi bruge til at forbedre og udvikle foreningen og vores medlemstilbud.

Undersøgelsen er anonym, og ingen af dine oplysninger gemmes. Undersøgelsen består af 24 spørgsmål, og den tager cirka 10 minutter at gennemføre. Alle spørgsmål er frivillige og kan springes over, men det hjælper os mest muligt, hvis du svarer på dem alle.

Det er muligt at besvare spørgeskemaet frem til og med onsdag den 5. juli 2023. Man kan kun besvare spørgeskemaet én gang.

På forhånd tak for din hjælp.

Besvar medlemsundersøgelsen i linket her.