Livestream af tre udvalgte oplæg på SIKON 2023

27. mar. 2023

SIKON 2023 er udsolgt, og vi har derfor som noget nyt valgt at livestreame fra en del af konferencens plenum-oplæg i Store Sal mandag den 24. april fra kl. 12.45 – 16.50

SIKON-konferencen 2023 er nu udsolgt, og vi ser frem til at tage imod de 650 deltagere til to dage med spændende og relevante oplæg.

På grund af den store efterspørgsel på kurser og oplæg fra medlemmer af foreningen og andre interesserede, har vi som noget nyt i år valgt at livestreame fra en del af konferencens plenum-oplæg i Store Sal mandag den 24. april fra kl. 12.45 – 16.50

De første 30 minutter af livestreaming er en genudsendelse fra åbning af konferencen ved formand Brian Andersen med bl.a. uddeling af årets autismepris 2023.

Programmet for resten af vores livestream er:

Kl. 13.20 - 14.10
Lise Aû Lotz & Lise Rask: De ekstreme autistiske sanser – to indefraperspektiver (Voksne fra 25 år).

PAUSE

Kl. 14.30 - 15.20
Tony Attwood: Differences in diagnosing autism in boys and girls (Børn 0 - 18 år) OBS oplægget er på engelsk.

PAUSE

Kl. 15.50 - 16.50
Carsten Dahl: Kunsten at gå i stykker uden at gå fra hinanden (Dialogkoncert).

Alle har mulighed for at købe adgang til livestreaming, og vi har et særligt medlemstilbud.

Prisen for at se med på livestreaming er:

For medlemmer af Autismeforeningen kr. 75,-

For ikke medlemmer af Autismeforeningen kr. 750,-

Hvis du ikke er medlem af Autismeforeningen har du mulighed for at melde dig ind her. Et medlemskab koster 350 kroner om året.

Læs mere om medlemskab i Autismeforeningen i linket her.

Du kan sikre dig en billet/adgang til livestream nedenfor:

For medlemmer Link til live streaming SIKON 2023 - for medlemmer af Autismeforeningen (conferencemanager.dk)

For ikke medlemmer Link til live streaming SIKON 2023 - for IKKE medlemmer af Autismeforeningen (conferencemanager.dk)